Hogy miért Bigos és boroviczka a blogom címe?

Hat éve egy diákcsoportot hoztam Zakopaneba. A gyerekek családoknál aludtak és én is egy nagyon vendégszerető goral családnál voltam elszállásolva egy csendes kis falucskában Rzepiskán. Egyik este vacsorára egy finom illatú káposztás ételt adtak,amiből úgy három tányérral sikerült megennem. nagyon ízlett. Egy jó bölényfüves vodkával előtte és utána !Fenséges.Azóta mindig ha kint vagyok eszem bigost, lehetőleg minden helyen, vendéglőben, családnál, utcai kifőzdében, mindenhol más ízű és mindenütt finom. olcsó (10 zloty körül) és laktató. Próbáljátok ki.

 A boroviczkát meg szeretem! 

Szerző: Smeli  2009.10.27. 17:50 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://bigosesborovicka.blog.hu/api/trackback/id/tr591479484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beamy 2009.10.29. 21:34:01

Egy jó bigos receptre vevő vagyok! Hagy lepjem meg a lengyel munkatársaimat!
süti beállítások módosítása